آموزش آنلاین ویولن نوازی

آموزش اصول اولیه، طرز نگه داشتن و نواختن ویلن - نت گام ها، اتودها و سایر نتها برای ویولن

آموزش آنلاین ویولن نوازی

آموزش اصول اولیه، طرز نگه داشتن و نواختن ویلن - نت گام ها، اتودها و سایر نتها برای ویولن

آموزش گام ها با نت و فایل صوتی - گام های مینور در یک اکتاو

آموزش گام های ماژور با نت و دانلود فایل صوتی


گام های مینور در یک اکتاو


در ادامه مطلب




One Octave Melodic Minor Violin Scales


گام های مینور ملودیک در یک اکتاو برای ویولن



A Minor E Minor B Minor F# Minor C# Minor G# Minor D Minor G Minor C Minor F Minor Bb Minor Eb Minor

نظرات 7 + ارسال نظر
ehsan 1391,05,04 ساعت 05:16 http://Gravatar.com

من به یادگرفتن ویلن خیلی علاقه دارم ایشالاشهریورماه اگه زنده بودم وشد میرم کلاس.از سایتتون استفاده کردم جالب بود ممنون.خیلی خیلی

خوبه، موفق باشی
خواهش میکنم.

nazanin 1391,05,08 ساعت 14:04 http://beyadeghadima.blogfa.com

salam saitetoon kheyli mofide ,man kheyli doost daram piano yad begiram felan mikham piano begiram vali nemidoonam chi begiram ke khoob bashe
kolan taze mikham shoroo konam

سلام
مرسی
ممنون سر زدی
پیانو گرونه هاااااااااااااا !
خوب فکراتو بکن و مشورت کن،بعد شروع کن.

nazanin 1391,05,14 ساعت 16:03 http://beyadeghadima.blogfa.com

midoonam vali ziad mohem nistt .violon ham doost daram piano ham doost daram ..mishe komakam konid?!shoma koodoom ro pishnahad mikonid o harkodomo ke pishnahad mikonid begid che marki bekharam ke khoob bashee ,,mamnoon azatoonn khaste nabashid

خیلی سخته که یکیشو پیشنهاد بدم!!!! همشون خوبن.
پیانو خوبه اما نمیتونی جایی ببریش!
ویولن سخته!
تار و 3تار به نظرم واست خیلی خوبه، از تک نوازیهاشون پیدا کن، گوش کن ببین خوشت میاد یا نه. مخصوصا 3تار که زیادم بزرگ نیست.
درباره مارکاشون اطلاعی ندارم، حالا اول ببین چی میخای بعد تحقیق میکنی.

پریا 1391,08,30 ساعت 09:56 http://tiktazlove.blogfa.com

سلام
وب توپی دارین خوشحال میشم نت هاتون یکم باز تر آموزش بئین ممنون ......................

سلام
خواهش میکنم.
سعی میکنم

فرامرز 1392,02,03 ساعت 14:54

با سلام و خسته نباشید آقا خیلی وب خوب و مفیدی دارید فقط یه چیزی اینکه من گامهاتونو دانلود کردم اما نت درکنارش نبود فقط اجراهای صوتیش بود ممنون میشم اگه نتهاشونم بزارید

سلام، مرسی
چک میکنم.

سلام ممنون از سایت زیباتون و مفید
منم وب دارم راجب موسیقی زندگی ویولن خوشحال میشم
لینکم کنید
مراقب خوبیاتون باشید

سلام، خواهش میکنم.
لینک شدین.

salam mamnoon hamchenin
manam linketoon kardam ba eftekhar

سلام، مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد