آموزش آنلاین ویولن نوازی

آموزش اصول اولیه، طرز نگه داشتن و نواختن ویلن - نت گام ها، اتودها و سایر نتها برای ویولن

آموزش آنلاین ویولن نوازی

آموزش اصول اولیه، طرز نگه داشتن و نواختن ویلن - نت گام ها، اتودها و سایر نتها برای ویولن

آموزش گام ها با نت و فایل صوتی - گام های ماژور در یک اکتاو

آموزش گام های ماژور با نت و دانلود فایل صوتی


گام های ماژور در یک اکتاو


در ادامه مطلب

One Octave Major Scales


گام های ماژور در یک اکتاو







C Major
گام سی ماژور (دُو ماژور)   C Major برای دانلود فایل صوتی کلیک کنید.


G Major
گام جی ماژور (سُل ماژور)  G Major برای دانلود فایل صوتی کلیک کنید.


D Major
گام دی ماژور (رِ ماژور) D Major برای دانلود فایل صوتی کلیک کنید.


A Major
گام اِی ماژور (لا ماژور) A Major برای دانلود فایل صوتی کلیک کنید.

E Major
گام ای ماژور (می ماژور) E Major  برای دانلود فایل صوتی کلیک کنید.


B Major
گام بی ماژور (سی ماژور)  B Major برای دانلود فایل صوتی کلیک کنید.


F Major
گام اِف ماژور ( فا ماژور)  F Major برای دانلود فایل صوتی کلیک کنید.


Bb Major
گام بی بِمُل ماژور (سی بمل ماژور)  Bb Major برای دانلود فایل صوتی کلیک کنید.

Eb Major
گام ای بمل ماژور ( می بمل ماژور) Eb Major برای دانلود فایل صوتی کلیک کنید.


Ab Major
گام اِی بمل ماژور (لا بمل ماژور) Ab Major  برای دانلود فایل صوتی کلیک کنید.


Db Major
گام دی بمل ماژور (رِ بمل ماژور)  Db Major برای دانلود فایل صوتی کلیک کنید.
Gb Major

نظرات 7 + ارسال نظر

با سلام خدمت شما دوست عزیز
من جواد احمدی راد مدیریت وب ویونیتار ( ویولن، سازدهنی، گیتار) هستم
موضوع کلی وب من در زمینه آموزش موسیقی از جمله سازهای نامبرده هست و مطالب بکری در این زمینه آماده کرده ام.
لطفا لطف کرده و به وب من سر بزنید و در صورت تمایل با هم تبادل لینک کنیم.
در صورت تمایل به تبادل لینک از طریق نظرات به من اعلام فرمایید.

سلام
شما لینک شدید دوست عزیز.

وبلاگ فوق العاده و مفیدی دارید.لطفا چند نت ساده هم در وبلاگتان قرار دهید

مرسی
چشم، به زودی.

m 1391,04,23 ساعت 11:55

salam
mer30 az ettelaate khobetoon
minor ham lotfam befrestid baram.
mamnoon

چشم، به زودی تو وبسایت میذارم.

سلام ,بله لینکتون کر دم, مرسی از مطالبتو ن می خو نم لذت میبرم و ترو یج میدین

مرسی
خواهش میکنم

saeed 1391,05,14 ساعت 13:51

سلام
واقعا خسته نباشید خیلی وبلاگ پسندی دارید
خیلی خیلی ممنون

خواهش میکنم.

غزل 1391,05,26 ساعت 11:51 http://www.arash335.blogfa.com

سلام مرسی عالی بود الان لینکی من عاشق ویولونم

سلام
خواهش میکنم.

هادی 1392,02,17 ساعت 01:07

سلام
ضمن تشکر و خسته نباشید از سایت خوبتان
دوستان من فقط فایل های صوتی را دانلودکردم لطفا اگر امکان داره نت ها را هم برای دانلود بگذارید
متشکرم

سلام، ممنون
چک میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد