آموزش آنلاین ویولن نوازی

آموزش اصول اولیه، طرز نگه داشتن و نواختن ویلن - نت گام ها، اتودها و سایر نتها برای ویولن

آموزش آنلاین ویولن نوازی

آموزش اصول اولیه، طرز نگه داشتن و نواختن ویلن - نت گام ها، اتودها و سایر نتها برای ویولن

عکس های جدید و زیبا از ویولن - سری دوم



بقیه تصاویر در ادامه مطلب
































عکس ویولن
ویلن
ویولون
تصویر زمینه موسیقی
تم  گوشی ویولن
نقاشی



wallpaper violin

music wallpapers
یز در مورد ویلن. ((موسیقی پیغامی است آسمانی که از هر فلسفه و منطق بالاتر)) ... نوشته شده توسط سینا | موضوع: عکس | چاپ | نظرات(
وسیقی - عکس ویولن - [ Translate this page ]
موسیقی - عکس ویولن - ✿ ویولن. ... سلام.من شکیلا هستم.عاشق موسیقی و نوازنده ی ویولن.با ایجاد این وبلاگ میخواهم مطالبی از موسیقی

عکس های تکنوازی ویولن و اجرای قطعاتی از موسیقی باروک - صفحه ... - [ Translate this page ]
11 دسامبر 2008‎ ... عکس ها و تصاویر - ژانس لیرتوور نوازنده هلند

m
گالری عکس ویولن - [ Translate this page ]
دانلود برنامه رمز گزاری روی گالری برای 5800 · عکس بزرگ از ویولن · گالری ویلن · رمز گذاری گالری در n86 · گالری اثارنقاشی بزرگان ایران وجهان. گالری عکس ویول
عکس ویولن | سایت دنیا - [ Translate this page ]
عکس ویولن : مطالب مرتبط با عکس ویولن رادر این لینک مشاهده نمایید
d
عکس های مراحل ساخت ویولون - [ Translate this page ]
6 سپتامبر 2010‎ ... Jalalpic.com عکس های تکنوازی ویولن و اجرای قطعاتی از موسیقی باروک - صفحه . ... کی ورد ها : گالری عکس های ویولن ، عکس ویالن ، عکس ویو
عکس ویولن) - [ Translate this page ]
الهی قمشه ای و ویولن · اموزش ویولن با سی ی · انگشت گذاری صحیح در ویولن · انواع ومدل های ویولن · اهنگ غمگین ویولن کلاسیک دانلود · اهنگ های ویولن. (عکس ویولن)

نظرات 15 + ارسال نظر
سحر 1390,09,16 ساعت 13:49 http://violinlover.blogsky.com

چه نازن!!!!!!!منم عاشق ویولنم....مرسی

خواهش میکنم

سلام admin جان
وبلاگ قشنگی داری ؛ میخواستم اگه میشه باهات تبادل لینک داشته باشم آخه خودمم در مورد موسیقی مینویسم
اگه لینکم کردین حتماً از طریق وبلاگم بهم خبر بدین همچنین خیلی مشتاق عکسهای جدیدتونم اگه عکس جدید گذاشتین هم بهم خبر بدین منتظرتونم
موفق باشین

سلام
مرسی شما لینک شدید.

sogand 1391,03,22 ساعت 11:13

عکس های جالبی بود.مرسی عزیزم.

خواهش میکنم.

عکس های قشنگی بود.

مرسی.

ســلام.. وبلاگ خوبی هس نسبت به بقیه....وب من بازدید زیاد داره...واسه تبادل لینک خبر بدین.. منتظرم...خداحافظ

سلام
مرسی، لطف دارین
شما لینک شدید.

پریسا 1391,05,03 ساعت 14:12 http://blinker.blogfa.com

موسیقی به روح نا آرام حس آرامش میده
ممنون از عکس های بسیار زیبا

بله همینطوره، خواهش میکنم.

سلام وبت خیلی نازه.من عاشف ویولونم.امیدوارم یه روزی یاد بگیرم

سلام
ممنون
امیدوارم هر چه زودتر یاد بگیری.

rima 1391,05,28 ساعت 17:14 http://sirmabi.co

سلام من عاشق ویالون هستم وازدیدن ان لذت مببرم

masoud4040le 1391,09,10 ساعت 16:44

خیلی زیبا بود واقعا تشکر میکنم ازتون

خواهش میکنم.

فاطمه 1391,10,15 ساعت 11:08 http://fatemee.blogfa.com

سلام عکسای خیلی قشنگی بود
مرسی
من ویالون دارم ولی ن هنوز کلاس رفتم و ن بلدم
ممنون

خواهش میکنم.

اگه کلاس نرین، سخته یادگیریش

نیلوفر 1391,12,03 ساعت 02:10

سلام-چطوری؟من عاشق عاشق ویلنم ولی هزینه کلاسا خیلی بالاست -میشه راهنماییم کنی برای خرید ویلن دست دوم یا دست اول بهتره ؟چون واقعا نمیدونم کدومو بگیرم/

سلام، مرسی.
آره واقعا هزینه بره. به نظره من اگه مطمئنی که میخای یاد بگیری، یه ویولنه تازه نسبتا خوب و با کیفیت بگیر، اما اگه مطمئن نیستی اصلا شروع نکن ! یا به یه ساز دیگه فک کن.

بازم تحقیق کن، با حرف من تصمیم نگیر.

سمانه 1392,01,06 ساعت 11:57

مرسی ی ی ی ی ی ی خیلی خوب بود راستی می تونین عکس ویولون خودتون رو هم بذارین؟

خواهش میکنم، باشه اگه وقت کنم میذارم.

پینار 1392,02,20 ساعت 15:47

خیلی خوب بود اگه عکس ویولون خودتون رو بزارین خیلی خوب می شه..راستی

خواهش میکنم. باشه.

morteza goudarzi 1392,03,05 ساعت 23:45

mamnun az inke in aksaro goashtid baraye bazdid.hamash khub bud.man khodam viollon mizanam`

خواهش میکنم.

[ بدون نام ] 1392,03,10 ساعت 16:20

عالی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد