آموزش آنلاین ویولن نوازی

آموزش اصول اولیه، طرز نگه داشتن و نواختن ویلن - نت گام ها، اتودها و سایر نتها برای ویولن

آموزش آنلاین ویولن نوازی

آموزش اصول اولیه، طرز نگه داشتن و نواختن ویلن - نت گام ها، اتودها و سایر نتها برای ویولن

تصاویر ویولن - سری اول


بقیه عکس ها در ادامه مطلب





















عکس ویولن
ویلن
ویولون
تصویر زمینه موسیقی
تم  گوشی ویولن
نقاشی



wallpaper violin

music wallpapers

نظرات 8 + ارسال نظر
melisajo0on 1390,07,18 ساعت 15:38 http://melisa00.blogfa.com

سلام دوست من
مرسی از وبلاگ قشنگت من عاشق ویلون هستم
و دو ساله که خریدم و لی موقعیتی پیش نیومده که بتونم برم کلاس امیدوارم بتونم یاد بگیرم
به ئبم سر بزنی خوشحال میشم..

آرش 1390,12,05 ساعت 15:50

salam besyar lezat bordam az webloge khoshkelet omidvaram hamishe movafagh bashi doste man

mersi

[ بدون نام ] 1391,03,14 ساعت 19:43

سلام ویولون ساز قشنگییه من خودم هم دارم ولی اون عکس سری اول خیلی زشت بود

خوب خوبه که حداقل از سری اول خوشتون اومده
ممنون سر زدید

محمود 1391,05,13 ساعت 12:00

ایول

خواهش.

[ بدون نام ] 1391,05,28 ساعت 17:05 http://sirmabi.co

سلام بی نهایت از وبلاگ زیباتون لذت بردم با تشکر از زحمات شما ما یک ریما داریم که فقط عاشق خریدن ویولن هست ولی نمیتونه پولاشو جمع کنه و بخره نیازمند یاری شما عزیزان هستیم شماره حساب 3333منتظر کمک شما هستیم

سمانه 1392,01,04 ساعت 19:44

من هم از کودکی هی می گویم ولی به من گوش نمی کنند. خیلی خوب بود عکس ها مرس همش رو ذخیره کرد تا با نگاه کردن دلم را نوازش بدم.

(:

پینار 1392,02,20 ساعت 15:53

آخرین عکس خیلی خوب بود به همین خاطر عکس اش را در دفتر نقاشی ام عکس اش را کشیدم.

نگران نباشید نقاشی ام خیلی خوبه.

اگه خوبه بدین بذارم تو وبلاگ (;

سمانه 1392,03,22 ساعت 21:02

عکس جدیدی نمی گذارین؟
لطفا بگذارین.

باشه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد